هافبک بارسلونا با چه آماری این تیم را ترک می‌کند؟

هافبک بارسلونا با چه آماری این تیم را ترک می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - ایلکای گوندوغان در آستانه ترک بارسلونا و پیوستن به منچستر سیتی قرار گرفته است و به زودی قرارداد گوندوغان با سیتیزن ها رسمی می شود و به این ترتیب این هافبک آلمانی به تیم سابق خود بر می گردد.

به گزارش فوتبالی ، ایلکای گوندوغان در تابستان قبلی بود که از منچستر سیتی راهی بارسلونا شد. حالا او دوباره به منچسترسیتی بر می گردد و جمع آبی و اناری پوشان را ترک می کند.

گوندوغان در یک فصلی که در بارسلونا حضور داشت، 51 بازی برای این تیم انجام داد. در حقیقت او در 4180 دقیقه برای بارسلونا به میدان رفت. ایلکای گوندوغان در بارسلونا موفق شد پنج گل به ثمر برساند و چهارده پاس گل بدهد. به نظر می رسد که گوندوغان از اوضاع و شرایطش در بارسلونا راضی نبوده است و هانسی فلیک جایی در برنامه های خود برای او قائل نبوده است و به همین دلیل او به فکر ترک بارسلونا و رفتن به منچستر سیتی افتاده است. گواردیولا به گوندوغان اعتقاد داشت و به همین دلیل با بازگشت او موافقت کرده است.

ایلکای گوندوغان قرار است که یک قرارداد یک ساله با منچستر سیتی به امضا برساند. البته این قرارداد به مدت یک فصل دیگر هم پس از آن قابل تمدید خواهد بود.

1471