شهرت برای یامال دردسرساز می‌شود؟ مدیران بارسلونا نگران وضعیت ستاره تیمشان

شهرت برای یامال دردسرساز می‌شود؟ مدیران بارسلونا نگران وضعیت ستاره تیمشان

پایگاه خبری فوتبالی- لامین یامال، ستاره جوان بارسلونا در سن 17 سالگی به شهرت فوق‌العاده‌ای در جهان رسیده و این نکته باعث نگرانی مدیران بارسلونا شده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از بااستعدادترین بازیکنان حال حاضر دنیای فوتبال، لامین یامال است. او در سن و سال پایین توانست به درجه بالایی از شهرت برسد. او با درخشش در بارسلونا و تیم ملی اسپانیا توانست نام خودش را بر سر زبان‌ها بیاندازد و حالا در سن 17 سالگی به افتخارات زیادی دست پیدا کرده است. او موفق شد به همراه تیم ملی اسپانیا در یورو 2024 عنوان قهرمانی را به دست بیاورد و در همین سال توانست در جمع 30 نامزد نهایی جایزه توپ طلا قرار بگیرد.

حالا او به شکل باورنکردنی‌ای در جهان شناخته شده است. حتی اخبار مربوط به پدر او هم بازدید زیادی می‌گیرد و این نشان از اهمیت بالای این بازیکن در جهان فوتبال دارد. اما به نظر می‌رسد مدیران بارسلونا در این خصوص نگران باشند و این حجم از شهرت را برای بازیکنی در این سن مناسب ندانند.

به گزارش امیلیو پرز، خبرنگار نشریه اسپانیایی مارکا، مدیران بارسلونا نگران شرایط لامین یامال هستند، چرا که او در 17 سالگی شهرت زیادی را تجربه کرده است. او در یک سال گذشته اتفاقاتی برایش افتاده که کمتر کسی در سنین نوجوانی آن را تجربه کرده است. همچنین بحث تغییر مدیر برنامه‌های یامال هم باعث نگرانی مدیران بارسا شده است. آن‎‌ها اعتقاد دارند که اگر یامال با مدیر برنامه‌های قبلی خود به همکاری ادامه دهد، بیشتر می‌توانند روی او کنترل داشته باشند و از او مراقبت کنند.

1428