عشق تمام نشدنی مسی به بارسلونا (عکس)

عشق تمام نشدنی مسی به بارسلونا (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - شاید 3 سالی است که مسی دیگر برای بارسلونا توپ نمی زند، اما فوق ستاره آرژانتینی همچنان خودش را یک طرفدار بارسلونا می داند.

به گزارش فوتبالی، در تابستان 2021، لیونل مسی با اعلام خبر خروجش از بارسلونا، دنیا را شوکه کرد و به پی اس جی پیوست. البته مسی همیشه گفته که هیچ وقت قصد جدایی از بارسا را نداشته و می خواهد روزی به این باشگاه بازگردد. ستاره 37 ساله اینتر میامی همچنان عاشق بارسلوناست. اخیراً عکسی از او منتشر شده که در حال نگه داشتن بطری آب نوشیدنی است که لوگوی باشگاه بارسلونا روی آن حک شده است.

مسی اخیراً دوباره اذعان کرده که بارسلونا خانه اوست و می خواهد در آینده نزدیک در این شهر زندگی کند. او حتی آخرین توپ طلای خود را به موزه بارسلونا اهدا کرده. مسی تا سال 2025 با اینتر میامی قرارداد دارد و بعید به نظر می رسد که دوباره او را در تیم دیگری ببینیم. قهرمان جام جهانی 2022، تاکید کرده اینتر میامی آخرین باشگاه او قبل از آویختن کفش هایش و خداحافظی از فوتبال است. 

برنده 8 توپ طلا آخرین بار در فینال کوپا آمریکا 2024 در زمین دیده شد، اما در آن بازی مصدوم شد و تا به امروز بازی های زیادی برای اینتر میامی از دست داده و احتمال می رود اواخر این ماه به تمرینات بازگردد.

4416