خبر خوش برای هواداران بارسلونا در مورد هافبک جوان

خبر خوش برای هواداران بارسلونا در مورد هافبک جوان

پایگاه خبری فوتبالی - گاوی قطعا دوازدهم سپتامبر 2024 را هرگز فراموش نمی کند چرا که در این روز بالاخره توانسته در بخشی از تمرینات گروهی حضور پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، گاوی پس از مصدومیتی طولانی بالاخره امروز توانست حسی مشابه فوتبالیست های عادی را داشته باشد چرا که پس از تمرینات اختصاصی سخت و طاقت فرسا توانسته که به صورت گروهی با تیم تمرین کند.

در حقیقت امروز صبح، حضور گاوی در تمرینات گروهی باعث خوشحالی هم تیمی هایش و هواداران بارسلونا شد. گاوی با سنت همیشگی از تونل وحشت عبور کرد و از هم تیمی هایش کتک خورد. در واقع بازیکنان بارسلونا این سنت را برای بازیکنان تازه وارد یا بازیکنانی که تازه از مصدومیت برگشته اند، پیاده می کنند تا خوشحالی خود را به او منتقل کنند. 

قطعا بارسایی ها از بازگشت گاوی خیلی خوشحال هستند. او یکی از مهمترین بازیکنان تیم کاتالان در سالهای اخیر بوده است که در روز 19 نوامبر 2023 در بازی اسپانیا و گرجستان دچار مصدومیت شد  و به خاطر مشکل رباط صلیبی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

حالا پس از حدود سیصد روز، گاوی توانسته دوران سخت را پشت سر بگذارد و آماده بخش جدید دوران فوتبالش است. قطعا سپری کردن چنین دورانی برای هر بازیکنی دشوار است. گاوی زیر نظر دکتر خوان کارلوس مانیو تحت عمل جراحی قرار گرفت و امیدوار است که در هفته های آینده  بتواند به ترکیب بارسا برگردد و اولین دقایقش را داشته باشد.

4125