دوراهی‌های هانسی فلیک برای بازی بعدی بارسلونا

دوراهی‌های هانسی فلیک برای بازی بعدی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا فردا باید در جریان دیدارهای هفته پنجم رقابت‌های لالیگا به مصاف خیرونا برود و هانسی فلیک برای چیدن ترکیب تیمش برای این دیدار با چند دوراهی روبه‌رو شده است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا شروع بسیار خوبی در رقابت‌های لالیگا داشته است. کاتالان‌ها در 4 بازی ابتدایی خود در لالیگا توانستند 4 پیروزی به دست بیاورند و تا به الان با اختلاف 4 امتیاز به صدر جدول لالیگا تکیه زدند. این در حالی است که پیش از آغاز مسابقات کمتر کسی فکرش را می‌کرد بارسا بتواند از همین ابتدای فصل چنین اختلافی با دو رقیب مادریدی خود، یعنی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید ایجاد کند.

حالا این تیم باید پس از پایان تعطیلات فیفا دی و در جریان دیدارهای هفته پنجم رقابت‌های لالیگا به مصاف خیرونا برود. فصل گذشته خیرونا توانست در هر دو دیدار رفت و برگشت بارسلونا را با نتیجه مشابه 4-2 شکست بدهد. این دیدار می‌تواند یکی از آزمون‌های دشوار هانسی فلیک روی نیمکت مربی‌گری بارسلونا باشد.

به نقل از نشریه موندو دپورتیوو، هانسی فلیک برای انتخاب بازیکنان در ترکیب اصلی هنوز به جمع‌بندی نهایی نرسیده است و چند نقطه مبهم برایش باقی مانده. اولین دوراهی برای سرمربی آلمانی استراحت داد به دنی اولمو است. این ستاره ملی‌پوش که در دو دیدار اول خودش برای بارسا موفق به گلزنی شد، در جریان دیدار تیم ملی اسپانیا مقابل صربستان مصدوم شد. فلیک هنوز برای این‌که اولمو را در ترکیب اصلی تیمش قرار دهد یا خیر به نتیجه نهایی نرسیده است.

همچنین او هنوز بازیکن مورد نظرش برای پست هافبک دفاعی را انتخاب نکرده است. دو گزینه موجود برای او مارک کاسادو و اریک گارسیا هستند.

1428