بارسلونا با هانسی فلیک وارد مذاکره شد؟

بارسلونا با هانسی فلیک وارد مذاکره شد؟

پایگاه خبری فوتبالی- هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ، اصلی‌ترین گزینه بارسلونا برای فصل آینده است و حتی گفته شده دکو، مدیر ورزشی بارسا با این سرمربی آلمانی تماس گرفته و وارد مذاکره شده است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا بعد از این‌که ژاوی هرناندز اعلام کرد در پایان فصل از جمع کاتالان‌‌ها جدا می‌شود، مدیران به سراغ گزینه‌های مختلفی رفتند. از یورگن کلوپ تا میکل آرتتا، سرمربیان زیادی در این چند روز نامشان حوالی باشگاه بارسلونا شنیده شد.

اما شاید بتوان گفت یکی از مربیانی که شانس بسیار بالایی برای نشستن بر روی نیمکت آبی و اناری‌ها دارد، هانسی فلیک است. سرمربی سابق بایرن مونیخ که با تیم آلمانی توانست به همه افتخارات ممکن دست پیدا کند و یکی از بهترین دوران‌های باواریایی‌ها را رقم زد، حالا مورد توجه مدیران بارسا قرار گرفته.

او پیش از این نیز پیشنهاد سرمربی‌گری بارسلونا را دریافت کرده بود، اما در آن مقطع ترجیح داد هدایت تیم ملی آلمان را بر عهده بگیرد.

حالا مرد آلمانی یک بار دیگر این فرصت را دارد تا بر روی نیمکت بارسلونا بنشیند. به گزارش کریستین فالک، خبرنگار نشریه بیلد آلمان، دکو پیش از دیدار امروز بارسلونا و اوساسونا با فلیک تماس گرفت تا برای هدایت بارسا با او وارد مذاکره شود. هرچند که این خبر توسط رسانه کاتالونیایی موندو دپورتیوو تکذیب شد، اما باید دید در روزهای آتی چه اتفاقاتی میان بارسلونا و هانسی فلیک رقم می‌خورد.

اینطور که از شواهد پیداست، خوان لاپورتا علاقه خاصی به سرمربیان آلمانی دارد و احتمال این‌که یک آلمانی سرمربی بعدی بارسا باشد زیاد است.

1428