واکنش هانسی فلیک به برد هفت گله بارسلونا

واکنش هانسی فلیک به برد هفت گله بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در هفته چهارم از رقابت های لالیگا موفق شد با نتیجه هفت بر صفر مقابل رئال وایادولید به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، هانس دیتر فلیک سرمربی آلمانی بارسلونا پس از این بازی در گفت و گو با خبرنگاران گفت:" این نکته که وقتی بازیکنان با وجود زدن هفت گل همچنان با جدیت به کار خود ادامه می دهند، شایسته توجه است. این قضیه موجب می شود تا هواداران نسبت به تیم احساس غرور داشته باشند. ما باید تمام توان خود را برای باشگاه بارسلونا بگذاریم."

فلیک درباره تشویق شدن از سوی هواداران بارسلونا گفت:" احساس خوبی پیدا می کنم وقتی هواداران نامم را صدا می زنند. به تیمی که در حال ساختن آن هستیم، افتخار می کنیم. هدف ما این بود که از چهار بازی اول چهار برد به دست بیاوریم و این اتفاق رخ داد. هنوز از بهترین نسخه بارسلونا رونمایی نکرده ایم و پس از فیفادی باید به بهترین سطح خودمان برسیم. در این جا مثل یک خانواده هستیم و در کنار هم کار می کنیم."

فلیک درباره خرید جدید بارسلونا یعنی دنی اولمو گفت:" اولمو یک بازیکن با کیفیت است. از زمانی که او در لایپزیش حضور داشته، او را می شناختم و بازی او را زیر نظر داشته ام. او خیلی زود در ترکیب ما جا افتاده است."

سرمربی آلمانی بارسلونا درباره مدعی بودن بارسلونا در این فصل از رقابت های لالیگا گفت:" در فوتبال این احتمال وجود دارد که همه چیز خیلی سریع عوض شود. ما فعلا از چهار بازی ابتدایی دوازده امتیاز گرفته ایم و این عالی است."

1470