شروع و پایانی سخت برای تیم هانسی فلیک در لالیگا

شروع و پایانی سخت برای تیم هانسی فلیک در لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - برنامه فصل جدید رقابت های لالیگا یعنی فصل 2024/25 مشخص شده است و به این ترتیب تیم ها، ترتیب روبرو شدن با رقبای خود را متوجه شده اند.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا با هدایت سرمربی جدید آلمانی خود یعنی هانس دیتر فلیک به دنبال این خواهد بود که در رقابت های لالیگا به قهرمانی برسد. البته بدون تردید بارسلونا رقیب سرسختی به نام رئال مادرید را پیش روی خود دارد که با کارلو آنچلوتی بهترین روز های خود را سپری می کند.

طبق برنامه ریزی لالیگا، بارسلونا در هفته اول فصل جدید رقابت های لیگ فوتبال اسپانیا قرار است که به مصاف والنسیا برود. والنسیا یکی از تیم های سختکوش اسپانیایی است که شکست دادن آن همیشه کار دشواری بوده است.

از سوی دیگر شاگردان هانسی فلیک در هفته پایانی رقابت های لالیگای اسپانیا قرار است که با اتلتیک بیلبائو روبرو شوند. اتلتیک بیلبائو در فصلی که گذشت قهرمان رقابت های کوپا دل ری یا همان جام حذفی اسپانیا شد و نشان داد که یک تیم قدرتمند است.

در هر صورت اگر بارسلونا می خواهد قهرمان لالیگا شود، نباید برایش فرقی داشته باشد که چه زمانی مقابل چه تیمی قرار می گیرد و فقط باید برای پیروزی و گرفتن سه امتیاز بازی ها تلاش کند.

1471