هشداری که هانسی فلیک به بازیکنان بارسلونا داد

هشداری که هانسی فلیک به بازیکنان بارسلونا داد

پایگاه خبری فوتبالی - با به پایان رسیدن فیفادی و شروع شدن ادامه فصل فوتبال باشگاهی، هانس دیتر فلیک سرمربی آلمانی بارسلونا به بازیکنان تیمش هشدار داد که خودشان را برای ادامه فصل آماده کنند و فکر نکنند که چون چهار بازی ابتدایی را برده اند دیگر اختلاف زیادی با سایر رقبا دارند.

به گزارش فوتبالی ، بارسا در این فصل شروع خوبی داشته است. شاگردان هانس دیتر فلیک موفق شدند در چهار بازی ابتدایی رقابت های لالیگا، دوازده امتیاز به دست بیاورند و به این ترتیب صدرنشین رقابت ها شوند. حالا در ادامه کار باید دید که اوضاع برای بارسلونا چگونه پیش می رود.

بارسلونا در بازی بعدی خود، یکشنبه 25 شهریور ماه قرار است به مصاف ژیرونا برود. ژیرونا تیمی است که در فصل گذشته شگفتی ساز بوده است و برای بارسا دردسر درست کرده است و حالا تیم فلیک کار سختی خواهد داشت.

هانس دیتر فلیک در تمرین بارسلونا پیش از این بازی برای بازیکنانش صحبت کرده است و گفته است:" روز های بسیار دشواری روبروی ما قرار دارد. باید با حریفان سختی روبرو شویم و بخش اصلی کار ما شروع می شود. باید به عنوان یک تیم پیش برویم. تلاش زیادی باید داشته باشیم چرا که تقویم سختی پیش روی ما است."

1471