چه کسی عامل اصلی حضور هانسی فلیک در بارسلونا است؟

چه کسی عامل اصلی حضور هانسی فلیک در بارسلونا است؟

پایگاه خبری فوتبالی- خوان لاپورتا، در سخنرانی امروز خود اعلام کرد که دکو، مدیر ورزشی پرتغالی بارسلونا اصلی‌ترین عامل برای آوردن هانسی فلیک به بارسا بود.

به گزارش فوتبالی، هانسی فلیک این روزها محبوبیت خاصی میان هواداران بارسلونا دارد. سرمربی سابق بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان، در همین هفته‌های ابتدایی حضورش در بارسلونا توانست تحولی شگرف در تیم کاتالونیایی به وجود بیاورد. تیم او در تمام دقایق بازی میل به حمله دارد و هواداران بارسا از تماشای عملکرد تیم او نهایت لذت را می‌برند. سرمربی آلمانی پس از کسب سه پیروزی 2-1 متوالی، در بازی چهارم موفق شد با 7 گل رئال وایادولید را مغلوب کند و مقتدرانه به صدر جدول لالیگا تکیه بزند.

شاید در حالی حاضر امضای قرارداد با هانسی فلیک، یکی از کارهای مثبت دوران مدیریت خوان لاپورتا از نظر هواداران بارسلونا ارزیابی شود. اما مدیر باشگاه بارسا در سخنرانی امروز خود اعلام کرد که دکو، مدیر ورزشی پرتغالی باشگاه عامل اصلی آمدن هانسی فلیک بود و باید تمام اعتبار این قرارداد را به دکو داد.

لاپورتا در همین خصوص گفت: "باید اعتراف کنم که هانسی فلیک امروز به لطف دکو در بارسلونا است. دکو دانش زیادی درباره فوتبال دارد و ما به او اعتماد زیادی داریم. همچنین دکو قراردادهای مهمی با بازیکنانی همچون پائو ویکتور، کوبارسی و برنال را امضا کرده است."

1428