مشخص شدن کادر فنی هانسی فلیک در بارسلونا

مشخص شدن کادر فنی هانسی فلیک در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - هانسی فلیک که مدت زیادی نیست به عنوان سرمربی بارسلونا انتخاب شده است، کادر فنی خود را برای شروع کارش در بارسلونا مشخص کرده است.

به گزارش فوتبالی ، فلیک به دنبال این است که در بارسلونا بیشترین بهره برداری را از بازیکنان و مهره هایی که در اختیار دارد، داشته باشد. در حقیقت لاپورتا هم همین را می خواهد چرا که شرایط مالی بارسلونا به شکلی نیست که آن ها به سراغ خرید بازیکن جدید و فوق ستاره بروند.

به نقل از جرارد مورنو، هایکو وسترمان و تونی تاپالوویچ، دو دستیار اصلی هانسی فلیک در بارسلونا خواهند بود. مارکوس زورگ هم احتمالا به جمع آن ها اضافه می شود و دستیار سوم هانسی فلیک خواهد بود هر چند که هنوز حضور او قطعی نشده است.

 تونی تاپالوویچ 12 سال در بایرن مونیخ مربی دروازه بان ها بوده است. از سوی دیگر هایکو وسترمان دستیار تیم زیر نوزده ساله های آلمان است که قرار است آن جا را ترک کند و راهی بارسلونا شود و کنار هانسی فلیک قرار بگیرد. مارکوس زورگ هم هفت سال در تیم ملی آلمان به عنوان دستیار کار کرده است.

یکی از اصلی ترین بخش های کادر فنی هانسی فلیک، مربی بدنسازی او است. خولیو توس و پپه کنده دو بدنساز اصلی هانسی فلیک خواهند بود. خولیو توس شخصی است که با آنتونیو کونته کار کرده است و پپه کنده هم سابقه کار در سویا و تیم ملی اسپانیا را دارد.

1470