عکس تیمی جدید بارسلونا با حضور خوان لاپورتا

عکس تیمی جدید بارسلونا با حضور خوان لاپورتا

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا چندی پیش به عنوان رئیس جدید باشگاه بارسلونا برگزیده و معارفه شد. او در انتخابات بارسلونا با حداکثر آرا توانست رئیس جدید بارسلونا شود. مراسم معارفه‌ی او هم اواخر اسفندماه برگزار شده بود و اکنون او عکس رسمی را هم با تیم بارسلونا انداخته است.

به گزارش فوتبالی، به زودی فینال کوپا دل ری برگزار خواهد شد. جامی که بارسلونا در این فصل بیشترین شانس را برای بردنش دارد و باید دید که چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. قبل از فینال، خوان لاپورتا مراسم گرفتن عکس رسمی را با تیم برگزار کرده است تا عکس های جدید باشگاه با حضور او در سایت رسمی باشگاه بارسلونا بارگذاری شده و جایگزین شود.

لاپورتا چالش های سختی را در بارسلونا پیش رو دارد، از نگه داشتن لیونل مسی تا بهبود اوضاع اقتصادی بارسلونا در شرایطی که این باشگاه بدهی های زیادی داشته و وضع مالی‌اش اصلا مناسب نیست.

از طرفی باید دید که خرید های لاپورتا چه کسانی خواهند بود و آیا او می‌تواند ستارگانی مثل ارلینگ هالند را به بارسلونا بیاورد یا با مشکلاتی روبرو خواهد شد و در انجام این کار ناکام می‌ماند.

در هر صورت اکنون عکس رسمی جدید بارسلونا گرفته شد و می‌توان گفت که پس از مراسم معارفه، دومین مراسم رسمی خوان لاپورتا هم در بارسا برگزار شد.

1470