عکس؛ خوان لاپورتا با پیراهن شماره 9 بارسلونا

عکس؛ خوان لاپورتا با پیراهن شماره 9 بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا، رییس فعلی بارسلونا در این تابستان بسیار پر سر و صدا ظاهر شده است به طوری که او 5 خرید تا کنون داشته است و به نظر می رسد که هنوز هم در این پنجره نقل و انتقالاتی به دنبال جذب بازیکنان جدید است.

به گزارش فوتبالی، روبرت لواندوفسکی، ژول کُنده، آندریاس کریستنسن، فرانک کسیه و رافینیا پنج خرید بارسلونا در این تابستان بوده اند. با توجه به اوضاع مالی بارسلونا که در ماه های اخیر بحرانی قلمداد می شده است، حرف و حدیث های زیادی پیرامون خرید های بارسلونا در این تابستان وجود دارد به طوری که برخی ها معتقدند که لاپورتا بخشی از آینده بارسلونا را برای انجام این خرید ها فروخته است. در واقع لاپورتا روی درآمد هایی که در فصل آینده و فصل های پیش رو می تواند داشته باشد حساب باز کرده است و اگر اوضاع آن طور که برنامه ریزی کرده پیش نرود، وضع مالی بارسلونا از این هم وخیم تر خواهد شد.

لاپورتا در اردوی پیش فصل آمریکا در کنار بازیکنان بارسلونا و کادر فنی تیم حضور داشت و از این سفر آمریکا تصاویری هم از او منتشر شد. او در خود شهر بارسلونا هم همواره سعی می کند به تیم نزدیک باشد و به بازیکنان سر بزند. شماره 9 فعلی بارسلونا در اختیار ممفیس دیپای است اما بارسا می خواهد این شماره را به لواندوفسکی بدهد. مهاجم لهستانی در حال حاضر شماره 12 را بر تن دارد. در این تصویر می بینیم که پیراهن شماره 9 بارسلونا فعلا بر تن خوان لاپورتا است!

1470