خوان لاپورتا تیم بعدی لیونل مسی را اعلام کرد

خوان لاپورتا تیم بعدی لیونل مسی را اعلام کرد

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا تائید کرد که لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی راهی پاری سن ژرمن خواهد شد و همچنین ادعا کرد که تمام تلاشش را برای نگه‌داشتن او انجام داده، اما ماندن مسی در بارسلونا غیرممکن بود. 

به گزارش فوتبالی، روز پنج شنبه، روز بسیار بدی برای بارسلونا و هوادارانش بود. بلوگرانا رسما اعلام کرد که لیونل مسی بعد از بیست و یک سال حضور در نیوکمپ، این باشگاه را ترک خواهد کرد و فصل آینده در جایی به غیر از بارسلونا توپ خواهد زد. 

به نقل از فوتبال ایتالیا، در جریان جلسه خوان لاپورتا با فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید و همچنین آندره‌آ آنیلی از یوونتوس، صحبت‌هایی از این جلسه فاش شد و در آن، خوان لاپورتا اعلام کرد که مسی راهی پاری سن ژرمن خواهد شد. سایت توتومرکاتو بخشی از صحبت‌های لاپورتا را در اختیار عموم قرار داد که رئیس باشگاه بارسلونا در آن گفته بود: "مسی به پاری سن ژرمن خواهد رفت. من تمام تلاشم را برای ماندن لیونل انجام دادم، اما غیرممکن بود."

همچنین مسی روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی خداحافظی‌اش با هواداران و اعضای بارسلونا اعلام کرد که پاری سن ژرمن یک گزینه احتمالی برای اوست. 

ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری سن ژرمن در نظر دارد که علاوه بر جذب مسی، کیلیان امباپه را نیز حفظ کند.

4416