هافبک پی‌اس‌جی در لیست خرید بارسلونا

هافبک پی‌اس‌جی در لیست خرید بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا برای سال آینده به دنبال هافبک می گردد و به نظر می رسد که فابیان رویز نگاه آنها را جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، گزینه اصلی و محبوب بارسلونا و فلیک در حال حاضر جاشوا کیمیش است. در حقیقت این بازیکن در پایان فصل به اتمام قراردادش با بایرن می رسد و کاتالان ها می توانند او ار به صورت رایگان جذب کنند اما فابیان هم به جمع گزینه های کاتالان ها اضافه شده است.

البته خرید فابیان آسان نیست چرا که لوئیز انریکه حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده است و این هافبک دقایق قابل توجهی در پی اس جی خواهد داشت و لاپورتا برای خرید  این بازیکن حسابی باید دست به جیب شود.

در هر صورت بارسایی ها امید زیادی دارند تا کیمیش با بایرن برای تمدید به توافق نرسد و به آنها ملحق شود. بارسایی ها در این زمینه روی هانسی فلیک حساب باز کرده اند که رابطه بسیار خوبی با این هافبک دارد. قطعا کیمیش پیشنهادهای مالی بهتری را نسبت به بارسلونا در ماه های آینده دریافت خواهد کرد چرا که بارسا قدرت مالی بالایی ندارد اما کاتالان ها امیدوارند که حضور فلیک و پروژه این مربی بتواند هافبک بایرن مونیخ را راضی کند که به سایر پیشنهادهایش پاسخ منفی بدهد و در سال آینده به ترکیب آنها ملحق شود.

4125