بهترین سرمربیان بدون تیم؛ اسطوره‎‌های بارسلونا و رئال مادرید در صدر

بهترین سرمربیان بدون تیم؛ اسطوره‎‌های بارسلونا و رئال مادرید در صدر

پایگاه خبری فوتبالی- در این مطلب تصمیم داریم به بررسی سرمربیان سرشناس دنیای فوتبال بپردازیم که در حال حاضر تیم ندارند و می‌توانند گزینه‌هایی مناسب برای تیم‌هایی باشند که به دنبال مربی جدید می‌گردند.

به گزارش فوتبالی، در حال حاضر چند تیم سرشناس در دنیای فوتبال هستند که شروع خوبی در فصل جدید نداشتند و اگر شرایط تغییر نکند، امکان دارد خیلی زود مدیران باشگاه دست به تغییر سرمربی بزنند. شاید از سرشناس‌ترین تیم‌هایی که چنین شرایطی دارند، منچستریونایتد و میلان باشند که تا به حال شرایط باب میل هوادارانشان پیش نرفته است و اگر تن هاگ و فونسکا نتوانند وضعیت را بهبود ببخشند، احتمالا جای خود را به مربی دیگری بدهند.

اما نکته جالب این است که در میان سرمربیانی که در حال حاضر بیکار هستند و تیم ندارند، ژاوی هرناندز بهترین نرخ امتیازگیری را دارد. او در پایان فصل گذشته توسط بارسلونا کنار گذاشته شد، می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای میلان باشد. این سرمربی 44 ساله نرخ امتیازگیری 2.12 را تا به حال ثبت کرده است.

در رده بعدی زین‌الدین زیدان قرار دارد. مربی‌ای که در رئال مادرید افتخارات زیادی به دست آورد و حالا به عنوان یکی از گزینه‌های باشگاه منچستریونایتد به حساب می‌آید. او به صورت میانگین در هر بازی 2.10 امتیاز به دست آورده است. رتبه سوم هم مختص سرجیو کونسیسائو، سرمربی سابق باشگاه پورتو با میانگین امتیازی 2.02 است.

در این لیست نام‌های دیگری همچون توماس توخل، مائوریتسیو ساری، مکس آلگری، یواخیم لو و گرت ساوت گیت حضور دارند که نامشان پس از این سه سرمربی آمده است.

1428