هم‌دردی ستاره بارسلونا با ژاوی هرناندز

هم‌دردی ستاره بارسلونا با ژاوی هرناندز

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بارسلونا ادعا می کند که احساسات ژاوی هرناندز را به خوبی درک می کند. 

به گزارش فوتبالی، ژاوی هرناندز در سال گذشته موفق شد بارسلونا را بعد از 4 سال، به مقام قهرمانی لالیگا برساند، اما اوضاع او در این فصل نابسامان است. او در اواخر ماه ژانویه، پس از شکست های سنگین و نتایج بد، تصمیم گرفت تا در پایان فصل از سمت خود در بلوگرانا کناره گیری کند. 

لواندوفسکی به رسانه بارسلونا گفت: "ژاوی تا پایان فصل مربی ما خواهد بود و حالا نوبت ماست که نشان دهیم که چه قدر برای او احترام قائل هستیم. باید تلاش کنیم و کارمان را به نحو احسن انجام دهیم. درک می کنم که ژاوی دوره سختی را پشت سر می گذراند و داستان، احساسی شده است. او بازیکن سابق بارسلونا بوده و حالا مربی این باشگاه است. می دانم که ترک بارسا توسط ژاوی بسیار سخت است، چون خودش انسانی احساساتی است. برای او، بارسلونا بیش از یک باشگاه فوتبال است. درک می کنم که تصمیمش برای خانواده او نیز راحت نبوده. حالا ما باید متحد شویم و تا پایان فصل در دیدارهای باقی مانده، پیروز از زمین بیرون بیاییم. یک سال و نیم است که در این باشگاه بازی می کنم و احساس خوبی دارم. گل های زیادی به ثمر رسانده و مدیون ژاوی هستم."

4416