بارسلونا بابت قرارداد ستاره فرانسوی با بروسیا دورتموند تسویه حساب کرد

بارسلونا بابت قرارداد ستاره فرانسوی با بروسیا دورتموند تسویه حساب کرد

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه بارسلونا پس از گذشت 7 سال از خرید عثمان دمبله، سرانجام تمامی مبالغ مربوط به این قرارداد را پرداخت کرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از خریدهای پرسروصدا و پرهزینه برای بارسلونا، عثمان دمبله بود. ستاره فرانسوی که به عنوان یکی از بهترین ستاره‌های جوان دنیای فوتبال از بروسیا دورتموند راهی بارسلونا شد. بارسلونا برای خرید این بازیکن باید چیزی بیشتر از 100 میلیون یورو پرداخت می‌کرد و حالا بالاخره توانست تمام مبلغ مربوط به پاداش‌ها و متغیرات را به بروسیا دورتموند پرداخت کند تا پرونده انتقال این بازیکن پس از گذشت 7 سال برای بارسلونا بسته شود.

به نقل از فابریزیو رومانو، خبرنگار سرشناس دنیای فوتبال، بارسلونا در روزهای اخیر تمام پاداش‌های مربوط به انتقال عثمان دمبله از بروسیا دورتموند به بارسلونا را پرداخت کرد. این قرارداد سال 2017 بسته شده بود. بارسا مجموعا در طی این مدت 148 میلیون یورو هزینه کرد.

این در حالی است که عثمان دمبله یک سال است از بارسلونا جدا شده و بازیکن پاری سن ژرمن است. دوران حضور او در بارسا آنطور که انتظار می‌رفت پیش نرفت. او در ابتدا با مصدومیت‌های پرتعداد و طولانی‌مدت دست و پنجه نرم کرد، اما با ورود ژاوی هرناندز توانست تا حد قابل توجهی پیشرفت کند و وضعیت خود را در تیم بهتر کند، اما دقیقا زمانی که انتظار می‌رفت دوران خوب او در بارسا آغاز شود، به پاری سن ژرمن منتقل شد. 

1428