عصبانیت گوندوغان از دست 2 هم‌تیمی سابقش در بارسلونا

عصبانیت گوندوغان از دست 2 هم‌تیمی سابقش در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ایلکای گوندوغان ستاره آلمانی سابق بارسلونا اصلاً از رفتار 2 ستاره این تیم، مارک آندره ترشتگن و روبرت لواندوفسکی راضی نبود.

به گزارش فوتبالی، قهرمان سه گانه با منچسترسیتی در فصل 2022-23، برای یک فصل به بارسلونا پیوست تا ماجراجویی جدیدی تجربه کند، اما ستاره آلمانی در تابستان امسال با اجازه سران بارسلونا و به صورت توافقی قراردادش را با بارسا فسخ کرد و دوباره به سیتی برگشت. 

به نقل از خوان فونتس، خبرنگار اسپانیایی، گوندوغان مشکلات زیادی با رفتار 2 ستاره بارسلونا داشت. فونتس به بار کانالتس گفته که گوندوغان چند بار به ترشتگن اعلام کرده که به عنوان کاپیتان این باشگاه، باید بیشتر با دیگر بازیکنان حرف بزند و نقش رهبری  را بهتر ایفا کند. دومین بازیکنی که باعث ناراحتی گوندوغان شده بود، هم تیمی سابقش در بروسیا دورتموند، روبرت لواندوفسکی بود. رفتار این ستاره لهستانی در قبال بازیکنان جوان تر و همچنین تمرکز صد درصدی روی خودش به جای کمک به جوان تر ها باعث شد تا گوندوغان از دست او نیز ناراحت شود.

البته گوندوغان خودش در دوران کوتاه مدت حضورش در نیوکمپ بارها به صورت علنی اعلام کرده بود که از رفتار برخی از ستارگان این تیم ناامید شده. بعد از شکست و حذف تحقیر آمیز بارسلونا مقابل پی اس جی، گوندوغان صراحتا از عملکرد هم تیمی هایش ناراحت بود.

4416