طرح موزاییک ویژه باشگاه منچسترسیتی به مناسبت تولد ایلکای گوندوغان

طرح موزاییک ویژه باشگاه منچسترسیتی به مناسبت تولد ایلکای گوندوغان

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه منچسترسیتی به مناسبت تولد ایلکای گوندوغان به تمجید از ستاره آلمانی پیشین این تیم پرداخت.

به گزارش فوتبالی ، باشگاه منچسترسیتی به مناسبت تولد ۳۳ سالگی ایلکای گوندوغان ستاره آلمانی سابق خود و فعلی بارسلونا ضمن انتشار یک پیام تبریک تایید کرد که طرح موزاییکی به یاد این بازیکن در نزدیکی زمین منچسترسیتی نمایش داده خواهد شد.

خلدون مبارک رئیس باشگاه منچسترسیتی در پیام تبریک خود درباره ایلکای گوندوغان ستاره پیشین آلمانی سیتیزن ها گفت:‌ " او یک رهبر مهم و ستون بخشی از تاریخ این باشگاه است و هرگز فراموش نخواهد شد. همه ما بسیار از او سپاسگزاریم و من میخواهم به ایلکای بگویم که برای خاطرات خوبی که برای تیم ما به ارمغان آوردی از تو سپاسگزاریم. او اولین کاپیتان تاریخ تیم ما  بود که جام لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برد و بازیکنی بود که ۵ بار قهرمان لیگ برتر انگلیس شد.‌ جام های زیادی که به عنوان بخشی از تاریخ حضور گوندوغان در باشگاه به دست آمد به عنوان بخشی از دستاوردهای بزرگ برای ایلکای بوده است و این دستاوردها به عنوان یک کاپیتان، چه در باشگاه و چه در جامعه هیچوقت فراموش نخواهد شد."

رئیس باشگاه منچسترسیتی در ادامه افزود: "می‌خواهم از طرف تمام کسانی که با باشگاه در ارتباط هستند از ایلکای تشکر کنم. این موزاییک که طراحی شده هدیه ما به ایلکای که بخشی از تاریخ این باشگاه است."

۱۰۰۹