پاسخ مدافع بارسلونا به انتقاد ایلکای گوندوغان پس از شکست در ال کلاسیکو

پاسخ مدافع بارسلونا به انتقاد ایلکای گوندوغان پس از شکست در ال کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی- اینیگو مارتینز مدافع بارسلونا پاسخ اظهارات ایلکای گوندوگان پس از شکست ال کلاسیکو را داد.

به گزارش فوتبالی ، تیم بارسلونا در دیدار ال کلاسیکو با نتیجه ۲-۱ مقابل رئال مادرید شکست خورد که این اتفاق باعث شد تا ایلکای گوندوغان پس از بازی نحوه بازی تیم بارسلونا انتقاد کند. اظهارات گوندوغان باعث ایجاد جنجال شد زیرا او خواستار شور و حرارت بیشتر بازیکنان شده بود و به هم تیمی های خود هشدار داد که در حال از دست دادن قهرمان هستند. مارتینز اکنون ادعا کرده است که گوندوغان فقط برای ایجاد شور و شوق پس از شکست در ال کلاسیکو در تیم خود تلاش کرده تا بتواند تلخی شکست را تسکین دهد.

مارتینز به نشریه اسپورت گفت:"درست بعد از بازی که ما مقابل رئال مادرید شکست خورده و در تب و تاب بودیم، نکاتی گفته شد که منظور اصلی گوندوغان نبود. همه ما می دانستیم که او چه می خواهد بگوید و هیچ یک از ما احساس ناراحتی نکردیم. روز بعد، ما در مورد این مصاحبه با ایلکای صحبت کردیم. اکنون همه چیز حل شده است، تیم شرایط خوبی دارد و هیچ مشکلی بین ما بازیکنان وجود ندارد."

آینده این هافبک در بارسلونا از قبل مورد توجه قرار گرفته و حالا همسر او سارا گزارش‌ هایی مبنی بر نارضایتی گوندوغان از حضور در بارسلونا را رد کرده در حالی که مدیر برنامه های او نیز به ادعاهایی درباره علاقه این هافبک برای پیوستن به گالاتاسرای پاسخ منفی داد.

۱۰۰۹