لحظه‌ای که خرید منچسترسیتی از بارسلونا، به میدان رفت

لحظه‌ای که خرید منچسترسیتی از بارسلونا، به میدان رفت

پایگاه خبری فوتبالی - ایلکای گوندوغان بازیکن آلمانی که از بارسلونا به منچستر سیتی بازگشته است، در بازی منچسترسیتی مقابل ایپسویچ تاون توسط پپ گواردیولا به عنوان یار تعویضی مورد استفاده قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی ، در هفته دوم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی و ایپسویچ تاون به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی منچستر سیتی موفق شد با نتیجه چهار بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

در این بازی ایلکای گوندوغان کار را از روی نیمکت شروع کرد. او در دقیقه 71 بازی بود که به جای ساویو وارد میدان شد. در حقیقت در آن لحظه پپ گواردیولا تصمیم گرفت که دو تعویض انجام بدهد. یکی از این تعویض ها وارد شدن جک گریلیش به جای یرمی دوکو بود و تعویض دیگر این بود که ایلکای گوندوغان به جای ساویو وارد میدان شود.

ایلکای گوندوغان در حال حاضر 33 سال سن دارد. او در تابستان 2023 از منچستر سیتی به بارسلونا رفت. این بازیکن آلمانی پس از یک فصل حضور در بارسلونا حالا دوباره به منچستر سیتی پیوسته است و دوران حرفه ای خود را زیر نظر پپ گواردیولا ادامه می دهد. گواردیولا به این بازیکن اعتماد داشت و به نظر می رسد که هنوز هم این اعتماد وجود دارد.

1470