امیدواری بارسلونا به بازگشت هافبک جوان زودتر از زمان مشخص شده

امیدواری بارسلونا به بازگشت هافبک جوان زودتر از زمان مشخص شده

پایگاه خبری فوتبالی- پابلو گاوی در اواسط فصل گذشته دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی زانو شد و حالا به بازگشت به میادین نزدیک شده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از اتفاقات تلخ فصل گذشته بارسلونا، مصدومیت سخت و طولانی‌مدت پابلو گاوی بود. بازیکنی که نقش تاثیرگذاری در خط هافبک تیم ژاوی هرناندز ایفا می‌کرد در جریان یکی از بازی‌های تیم ملی اسپانیا دچار مصدومیتی شدید از ناحیه رباط صلیبی زانو شد. پارگی رباط صلیبی او را مجبور به انجام عمل جراحی و دوری یک ساله از مسابقات کرد.

با آغاز این فصل او در تمرینات بارسلونا حاضر شد اما هنوز برای بازی کردن به شرایط ایده‌آل نرسیده است. از ابتدای شروع تمرینات پیش فصل او حاضر بود، اما همچنان به صورت انفرادی تمرین می‌کند و هنوز تا آمادگی کاملش برای بازگشت به میادین زمان لازم دارد.

با این وجود، شرایط او امیدوارکننده است. گاوی روند ریکاوری را به خوبی جلو می‌برد و امیدوار است که بتواند زودتر از موعد مقرر به زمین فوتبال برگردد. به نقل از نشریه اسپانیایی مارکا، شرایط گاوی خیلی خوب پیش می‌رود و او به خوبی تمرینات ریکاوری را انجام می‌دهد. پیشرفت این هافبک جوان قابل توجه است، اما هنوز کسی نمی‌تواند تاریخ دقیق بازگشت او را مشخص کند.

پیش از این گفته می‌شد که این بازیکن اواخر ماه اکتبر میلادی (اواسط ماه آبان) می‌تواند برای بارسلونا به میدان برود. باید دید آیا گاوی زودتر از این زمان مشخص شده برمی‌گردد یا خیر؟

1428