اشتباه باورنکردنی بارسلونا در مورد گاوی

اشتباه باورنکردنی بارسلونا در مورد گاوی

پایگاه خبری فوتبالی - یک اشتباه فاحش نزدیک بود که باعث جدایی گاوی از بارسلونا شود.

به گزارش فوتبالی، داریو مونترو خبرنگار اسپانیایی شب گذشته در برنامه ال چیرینگیتو گزارش داد که مدیران بارسلونا مرتکب یک اشتباه فاحش شده اند چرا که در ابتدا تصور می کردند که برای گاوی پیشنهاد ارائه کرده اند اما این کار را نکرده بودند. در نهایت مدیران بارسلونا تصمیم گرفته اند که به وکیل گاوی ایمیل بزنند و ضمن عذرخواهی، پیشنهاد جدید خود را ارائه کرده اند. در حقیقت مدیران بارسا اشتباه خود را پذیرفته اند چرا که آنها به اشتباه، فراموش کرده بودند که به وکیل گاوی ایمیل بزنند!

در هفته های اخیر این اشتباه عجیب باعث درگیری رسانه ای میان لاپورتا و وکیل گاوی شده بود. لاپورتا به شدت از وکیل گاوی انتقاد کرده بود و گفته بود که درک نمی کند که چرا پاسخ ایمیل آنها را نداده است. وکیل هافبک 17 ساله نیز لاپورتا را به دروغگویی متهم کرده بود و اعلام کرده بود که هیچ پیشنهادی به دستش نرسیده است. در نهایت بارسلونا این اشتباه خود را پذیرفت.

در حقیقت یک اشتباه عجیب ممکن بود که گاوی را از بارسلونا بگیرد چرا که هیچ ایمیلی به دست وکیل این بازیکن نرسیده بود و طبیعی بود که او در صورت عدم تمدید بخواهد با باشگاه های دیگر مذاکره کند!

4125