بارسلونا مصدومیت گاوی را تایید کرد؛ آغاز جستجوها برای خرید جایگزین

بارسلونا مصدومیت گاوی را تایید کرد؛ آغاز جستجوها برای خرید جایگزین

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا به شکل رسمی اعلام کرد که گاوی دچار پارگی رباط صلیبی درونی شده است که البته در کنار آن با مصدومیت دیگری از ناحیه منیسک بیرونی مواجه شده است.

به گزارش فوتبالی، گاوی که در اردوی تیم ملی اسپانیا دچار مصدومیت شده، باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد. در حقیقت هنوز زمان دقیق ریکاوری این بازیکن اعلام نشده است اما به نظر می رسد که گاوی در ادامه فصل دیگر بازی نخواهد کرد و بعید است که شانسی برای حضور در یورو 2024 داشته باشد.

محصول آکادمی بارسلونا در بازی بارسلونا و گرجستان دچار مصدومیت شده  و از همان ابتدا مشخص بود که مشکلش جدی است. نبود او برای بارسایی ها همچون یک شوک خواهد بود چرا که ژاوی یکی از مهمتین بازیکنان تیمش را از دست می دهد. در حال حاضر مدیران بارسلونا، جستجوها را برای خرید جایگزین برای او آغاز کرده اند. در حال حاضر به نظر می رسد که فرمین لوپز در ترکیب اصلی قرار می گیرد اما احتمالش زیاد است که بارسا خریدی دیگر را در خط هافبک داشته باشد.

بر اساس قوانین لالیگا، بارسلونا می تواند گاوی را از لیست خارج کند و یک خرید جدید داشته باشد. در حقیقت آنها می توانند بازیکنی ار به خدمت بگیرند که دستمزدش بیش از 80 درصد دستمزد گاوی نباشد و مشکلی هم در زمینه رعایت فیرپلی مالی نخواهند داشت.

4125