رکورد تازه‌ای که هافبک 17 ساله بارسلونا ثبت کرد

رکورد تازه‌ای که هافبک 17 ساله بارسلونا ثبت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - لیگ ملت های اروپا این روزها به عنوان پایان بخش فصل 22-2022 برگزار می شود که یکی از حساس ترین بازیهای یکشنبه شب مربوط به تقابل اسپانیا و جمهوری چک بود.

به گزارش فوتبالی، شاید خیلی ها تصور می کردند که اسپانیا در این بازی به سادگی پیروز شود اما لاروخا کار سختی را در پراگ داشت و در نهایت به سختی و به لطف گل دقیقه 90 اینیگو مارتینز از شکست گریخت و به تساوی دو بر دو رضایت داد. جمهوری چک که در اولین بازی خود مقابل سوئیس پیروز شده بود، این بار هم شرایط سختی را برای تیم ملی اسپانیا ایجاد کرد.

شروع لیگ ملت های اروپا برای تیم های بزرگ سخت بوده است. انگلیس در خانه شکست خورد، دانمارک در استادو فرانس مقابل فرانسه به پیروزی رسید و بلژیک در مقابل هلند در هم کوبیده شد و کرواسی نیز شکست غیرمنتظره ای مقابل اتریش داشت.

اسپانیا در مقابل جمهوری چک دو گل زد که یکی از آنها توسط گاوی بود. گاوی در این بازی با 17 سال و 304 روز سن به جوان ترین گلزن تاریخ تیم ملی اسپانیا تبدیل شد و رکورد قبلی که توسط آنسو فاتی با 17 سال و 311 روز مقابل اوکراین ثبت شده بود را شکست. گاوی یکی از پدیده های فصل فوتبال اسپانیا و بارسلونا بوده و به تاریخ سازی ادامه می دهد.

4125