رسمی/ خداحافظی اسطوره بارسلونا از تیم ملی اسپانیا

رسمی/ خداحافظی اسطوره بارسلونا از تیم ملی اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - جوردی آلبا اسطوره بارسلونا و مدافع تیم ملی اسپانیا در یک دهه گذشته، به صورت رسمی از بازی های ملی خداحافظی کرد.

به گزارش فوتبالی، جوردی آلبا اخیراً کاپیتان تیم ملی اسپانیا شده بود و توانست این تیم را به سمت قهرمانی لیگ ملت های اروپا هدایت کند، اما تصمیم گرفت که از بازی های ملی کناره گیری کند. 

به نقل از آ اس، اسطوره بارسلونا که در فصل 2022-23 قراردادش به پایان رسید و دیگر کاتالان ها قراردادش را تمدید نکردند تا بدین ترتیب دوران حضور او در بلوگرانا نیز به پایان برسد و همراه با سرخیو بوسکتس راهی اینتر میامی شدند تا بار دیگر با لیونل مسی هم تیمی شوند. آلبا خبر خداحافظی اش از لاروخا را چند هفته پیش به لوئیس دلافونته اعلام کرد. او معتقد است که دورانش در اسپانیا به پایان رسیده و حالا می خواهد که تمام تمرکزش را روی باشگاه جدیدش و لیگ آمریکا بگذارد.

این مدافع سی و چهار ساله موفق شد نود و سه بار برای تیم ملی اسپانیا به میدان برود و نه گل نیز به ثمر برساند. او یکی از بازیکنان اسپانیا در طول تورنمنت های یک دهه اخیر بود و توانست همراه با این تیم قهرمان یورو 2012 شود و حتی یک گل نیز در فینال به ثمر رساند.

4416