مصدومیت گاوی مشکوک به پارگی رباط صلیبی

مصدومیت گاوی مشکوک به پارگی رباط صلیبی

پایگاه خبری فوتبالی- مصدومیت گاوی ستاره جوان بارسلونا مشکوک به پارگی رباط صلیبی است.

به گزارش فوتبالی، گاوی هافبک بارسلونا در بازی مقدماتی یورو ۲۰۲۴ اسپانیا مقابل گرجستان پس از دقایقی حضور در زمین لنگ لنگان بازی را ترک کرد و به نظر می رسید که مصدومیت سختی را تجربه می کند. در تصاویر این طور به نظر می رسید این هافبک در هنگام تعویض از ناحیه زانو آسیب دیده است. در این صحنه در حالی که پزشکان از او مراقبت می کردند گاوی اشک می ریخت و نشان می داد که ممکن است دوره طولانی مدت را از دست بدهد.

گاوی آخرین نفر از لیست مصدومان بارسلونا است. آنها در حال حاضر مارک آندره تر اشتگن را به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر در اختیار ندارند، در حالی که فرنکی دی یونگ و سرخی روبرتو نیز مصدوم هستند. در حالی گاوی فقط  هنوز ۱۹ سال دارد، او تاکنون بیش از ۱۰۰ بار برای بارسلونا بازی کرده و بیش از ۲۰ بازی ملی برای اسپانیا انجام داده است. به گفته فابریزیو رومانو، آزمایش‌های اولیه روی گاوی نشان داده است که او از آسیب دیدگی شدید زانو رنج می‌برد و ارزیابی گسترده‌تری در ۲۴ ساعت آینده انجام می‌شود.

گاوی قرار است پس از بازگشت به بارسلونا مورد ارزیابی قرار خواهد بگیرد. سرمربی ژاوی به شدت امیدوار است که این موضوع آنقدرها که به نظر می رسد جدی نباشد، اما این بازیکن جوان احتمالاً برای بازی بعدی آبی اناری ها در لالیگا مقابل رایو وایکانو را از دست خواهد داد.

۱۰۰۹