بارسلونا همچنان در خطر از دست دادن رایگان گاوی

بارسلونا همچنان در خطر از دست دادن رایگان گاوی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در میان همه نگرانی های ورزشی و غیرورزشی خود باید نگران تصمیم دادگاه شماره 10 شهر بارسلونا باشد چرا که لالیگا رسما از آنها خود به خاطر مجوز ثبت قرارداد گاوی شکایت کرده است.

به گزارش فوتبالی، لالیگا اعتقاد دارد که بارسلونا قوانین فیرپلی مالی را رعایت نکرده است و به همین خاطر حق نداشته است که اسم گاوی را در لیست تیم بزرگسالان به ثبت برساند در حالی که دادگاه این خواسته را به صورت موقت رد کرد و به بارسا اجازه داد تا اسم گاوی را در لیست نقل و انتقالات زمستانی به لیست وارد کند. در حقیقت بارسلونا در دفاعیه خود به دادگاه به این نکته اشاره کرده بود که اگر تا پیش از 30 ژوئن نتوانند اسم گاوی را به ثبت برسانند، ممکن است که به "ضرری غیرقابل جبران" دچار شوند. گاوی اخیرا قراردادش را تا سال 2026 تمدید کرده و رقم فسخ قراردادش به یک میلیارد یورو رسیده اما اگر حکم دادگاه علیه آنها باشد، ممکن است که گاوی بتواند در تابستان به صورت رایگان جدا شود.

دادگاه باید دلیل حکم خود را اعلام کند و نتیجه نهایی را هر چه زودتر تعیین کند. اگر حکم به سود بارسا باشد، گاوی می تواند بدون مشکل و به صورت عادی شماره 6 را به تن کند اما اگر این طور نباشد، بارسا باید تا پیش از اتمام فصل مشکلات خود در مورد رعایت سقف فیرپلی مالی را رعایت کند در غیر این صورت گاوی در تابستان می تواند به صورت رایگان جدا شود.

4125