سایت لالیگا اسم گاوی را از لیست بارسلونا حذف کرد

سایت لالیگا اسم گاوی را از لیست بارسلونا حذف کرد

پایگاه خبری فوتبالی - سایت لالیگا تصمیم گرفت که نام گاوی را از لیست تیم بزرگسالان بارسلونا حذف کند چرا که دادگاه اجازه ثبت قرارداد این بازیکن را نداده است. در چنین شرایطی باشگاه هایی نظیر لیورپول و منچستریونایتد آماده اند تا برای خرید گاوی اقدام کنند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا قراردادی چهار ساله را با گاوی امضا کرده که رقم فسخ آن یک میلیارد یوروست اما به علت مشکلات حقوقی، بارسلونا مجوز ثبت قرارداد را پیدا نکرده است. در حقیقت کاتالان ها سقف دستمزد را رعایت نکرده اند و به همین علت حق ثبت قرارداد گاوی را ندارند.

گاوی در زمان امضای قراردادش، محصول آکادمی بارسلونا محسوب می شد. گفته می شود که بندی در قرارداد قبلی گاوی وجود دارد که اگر بارسا نتواند تا روز 30 ژوئن 2023 قراردادش را در تیم بزرگسالان به ثبت برساند، این بازیکن آزاد خواهد بود تا با تیمی دیگر قرارداد ببندد.

بارسلونا در ابتدا با حکم دادگاه توانست موقتا قرارداد گاوی را ثبت کند و شماره شش را به این بازیکن داد اما در نهایت دادگاه حق را به لالیگا داد و در حال حاضر قرارداد گاوی غیرقانونی است.حالا لالیگا در ادامه جنگ خود با بارسلونا نام گاوی را از سایت خود حذف کرده و این بازیکن را عضوی از تیم بزرگسالان نمی داند. گاوی تا پایان فصل می تواند شماره شش خود را بپوشد اما اگر قراردادش تا آن زمان ثبت نشود، بازیکن آزاد خواهد بود و می تواند با هر تیم دیگری به راحتی قرارداد ببندد.
4125