چرا ستاره منچسترسیتی کاپیتان بودن را دوست ندارد؟

چرا ستاره منچسترسیتی کاپیتان بودن را دوست ندارد؟

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان حال حاضر منچسترسیتی، کوین دی بروینه است، اما این بازیکن دوست ندارد کاپیتان اول تیمش باشد.

به گزارش فوتبالی، شاید افتخاراتی که منچسترسیتی در این چند فصل به دست آورد، بدون حضور بازیکنی همچون کوین دی بروینه ممکن نبود. یک هافبک خلاق و باکیفیت که در اکثر بازی‌ها یک استاندارد خوبی از خود به نمایش می‌گذارد. خلاقیت، تکنیک و گاهی اوقات گلزنی‌های او در این سال‌ها چندین مرتبه کمک حال پپ گواردیولا و تیمش بود.

او حالا یکی از بازیکنان باتجربه منچسترسیتی به حساب می‌آید. او در کنار ایلکای گوندوغان و کایل واکر، بیشترین تجربه بازی برای منچسترسیتی را در کارنامه دارند. از طرفی نقش تاثیرگذار او در تیم باعث شده تا از نظر خیلی از هواداران گزینه‌ای مناسب برای بستن بازوبند کاپیتانی باشد، اما به نظر می‌رسد که خود این بازیکن تمایل چندانی به این که کاپیتان اول سیتیزن‌ها باشد ندارد.

به گزارش نشریه اتلتیک، کوین دی بروینه در محافل خصوصی اعلام کرده است که علاقه‌ای به بستن بازوبند کاپیتانی ندارد، چون می‌خواهد تنها روی فوتبال تمرکز کند و کاپیتان بودن مسئولیت او را زیاد می‌کند.

این در حالی است که دی بروینه در خیلی از بازی‌ها برای تیم ملی بلژیک بازوبند کاپیتانی را به بازو می‌بندد و انتشار چنین خبری درباره او کمی عجیب به نظر می‌رسد.

1428