منچسترسیتی به خوبی با غیبت کوین دی‌بروینه کنار آمده

منچسترسیتی به خوبی با غیبت کوین دی‌بروینه کنار آمده

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی معتقد است که آن ها خیلی خوب با غیبت طولانی مدت کوین دی بروینه کنار آمده اند. 

به گزارش فوتبالی، ستاره بلژیکی در این فصل تنها 20 دقیقه در بازی افتتاحیه مقابل برنلی توانست بازی کند و سپس از ناحیه همسترینگ به شدت مصدوم شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. آخرین اخبار حاکی از بازگشت کوین دی بروینه در سال جدید میلادی است. 

به نقل از سایت رسمی یوفا، امشب منچسترسیتی از هفته ششم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف ستاره سرخ بلگراد خواهد رفت و گواردیولا راجع به غیبت طولانی مدت کوین دی بروینه گفت: "البته، ترجیح می دهم کوین با ما باشد. ما به او نیاز داریم، اما باید با بازیکنانی که در اختیار داریم، با شرایط کنار بیاییم. تاکنون احساس بسیار خوبی راجع به تیم دارم و به نظرم توانسته ایم با غیبت کوین سر کنیم. دوست دارم او را هرچه زودتر در ترکیب ببینم."

در حال حاضر منچسترسیتی اختلافی چهار امتیازی با لیورپول صدرنشین در لیگ برتر انگلیس دارد، اما آن ها قبل تر، صعود خود را به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرده اند. بازگشت کوین دی بروینه قطعاً می تواند خبر بسیار خوبی برای پپ و هواداران منچسترسیتی در نیم فصل دوم باشد.

4416