مدافع روسونری: عدم تغییر سرمربی، به میلان برای کسب قهرمانی کمک می کند

مدافع روسونری: عدم تغییر سرمربی، به میلان برای کسب قهرمانی کمک می کند

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن ایتالیایی ميلانی ها می‌ گوید که تیمش اردوهای منظم و با برنامه ای را در طول مدت پیش فصل گذرانده و آن ها با برگزاری مسابقات دوستانه و تدارکاتی، به هر آن چه که مد نظر کادر فنی روسونری بوده، دست یافته اند. 

به گزارش فوتبالی و به نقل رسانه های ایتالیایی، داویده کالابریا یکی از بازیکنان درخشان میلان در جریان برگزاری اردوهای پیش فصل این تیم بود و عملکرد این بازیکن در این مدت، استفانو پیولی را نسبت به درخشش او با پیراهن روسونری در فصل جدید، امیدوار کرده است.

داویده کالابریا در گفت و گوی کوتاهی که با خبرنگاران رسانه های ایتالیا داشت، به بیان مطالبی در خصوص شرایط خود و باشگاه میلان و همچنین برخی از بازیکنان این تیم پر هوادار ایتالیایی پرداخت. در ادامه، صحبت های کالابریا در این مصاحبه را می خوانید:

"از عملکرد خودم و تیم در طول مدت اردوهای پیش فصل و مسابقات دوستانه و تدارکاتی خوشحالم؛ امیدواریم این نمایش ها، نقطه شروع خوبی برای آغاز رقابت های فصل جدید سری آ باشد. هدف میلان، ارائه عملکردی بهتر از عملکرد خود در سال گذشته است؛ فصل قبل را در رتبه دوم جدول رده بندی به اتمام رساندیم که به غیر از خودمان، هیچ کس دیگری چنین عملکرد و کسب نتیجه ای را از سوی روسونری انتظار نداشت."

در ادامه این گفت و گو، مدافع کناری روسونری درباره مهاجم فرانسوی تازه وارد میلان هم صحبت هایی بیان کرد:

"اولیویه ژیرو بازیکن بزرگی است و در طی دوران حرفه ای که داشته، موفق شده عناوین قهرمانی بسیاری را به دست بیاورد؛ در رابطه با ژیرو، فقط نیاز است تا هر چه سریع تر بتوانیم به هماهنگی و درک متقابل مناسب با او دست پیدا کنیم."

داویده کالابریا در خصوص فعالیت نقل و انتقالاتی میلانی ها در پنجره تابستانی هم اظهار داشت:

"عوض نشدن سرمربی تیم، یک واقعیت مثبت است چرا که به ما این اجازه را می دهد تا کاری که در ماه های گذشته زیر نظر پیولی انجام داده ایم را ادامه دهیم. باشگاه عملکرد خوبی در بازار نقل و انتقالات داشته هر چند که هنوز یک نفر کم است و یک جای خالی در لیست تیم به چشم می خورد؛ اما به هر حال، ما به خوبی در حال پیشبرد برنامه های خود در راستای تحقق اهداف باشگاه هستیم."

9404