مدافع گلزن میلان مقابل آتالانتا: در ایتالیا هیچ تیمی بهتر از ما نیست!

مدافع گلزن میلان مقابل آتالانتا: در ایتالیا هیچ تیمی بهتر از ما نیست!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم فوتبال میلان شب گذشته در چهارچوب رقابت های سری آ ایتالیا در زمین تیم آتالانتا به برتری سه بر دو دست یافت که گل نخست روسونری را داویده کالابریا به ثمر رساند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه DAZN، داویده کالابریا، مدافع ایتالیایی روسونری پس از پیروزی شب گذشته میلان مقابل آتالانتا در رقابت های سری آ ایتالیا با خبرنگاران رسانه ها صحبت و راجع به شرایط تیمش در این مسابقه و همچنین گلزنی خودش برابر شاگردان گاسپرینی گفت:

"تیم‌ های قدرتمندی در لیگ فوتبال ایتالیا وجود دارند اما از نظر من، هیچ تیمی بهتر از میلان در ایتالیا نیست."

مدافع ایتالیایی روسونری در ادامه اضافه کرد:

"باید روی خودمان تمرکز کنیم و به باور این که بهترین هستیم، ادامه دهیم. استفانو پیولی به ما اعتماد به نفس می‌ دهد و ایده‌ های مشخص این سرمربی به ما اجازه می‌ دهد تا بهترین عملکرد و نمایش خود را در زمین مسابقه داشته باشیم."

میلانی ها در این مسابقه ابتدا با سه گل از آتالانتا پیش افتادند و گل نخست روسونری را نیز داویده کالابریا به ثمر رساند اما شاگردان گاسپرینی در ادامه این دیدار موفق شدند دو گل از گل های خورده خود را جبران کنند. در نهایت هم این بازی با پیروزی سه به دوی ميلانی ها مقابل میزبان برگامویی خود به پایان رسید. 

روسونری پس از وقفه فیفادی و انجام بازی های ملی، در مسابقه بعدی خود از رقابت های سری آ ایتالیا باید به مصاف تیم هلاس ورونا برود.

9404