مصاحبه اختصاصی پیولی در دوبی با اکسپو 2020/ واکنش مربی روسونری به احتمال قهرمانی میلان در این فصل

مصاحبه اختصاصی پیولی در دوبی با اکسپو 2020/ واکنش مربی روسونری به احتمال قهرمانی میلان در این فصل

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی روسونری که به همراه تعدادی از بازیکنان این تیم در کشور امارات حضور دارد، گفت‌وگویی با خبرنگاران رسانه‌ها انجام داده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های کشور امارات متحده عربی، روسونری در حال حاضر با سه امتیاز اختلاف بیشتر نسبت به ناپولی و شش امتیاز نسبت به اینتر با احتساب یک بازی بیشتر، صدرنشین سری آ می باشد و پس از فصل 2011-2010 این شانس را دارد تا یک بار دیگر به قهرمانی اسکودتو برسد؛ در حالی که آخرین قهرمانی میلان نیز با حضور زلاتان ابراهیموویچ شکل گرفته است.

پیولی اخیرا به همراه فیکایو توموری و براهیم دیاز در شهر دوبی به نمایندگی از باشگاه میلان در اکسپو 2020 حضور داشته است.

در ادامه، مصاحبه اختصاصی استفانو پیولی در امارات متحده عربی را مشاهده می کنید که در رابطه با موضوعات مختلفی صحبت کرده است:

زلاتان ابراهیموویچ از ابتدای مسیر با شما همراه بوده است؟

"میلان به همه نیاز دارد. زلاتان و ژیرو می دانند که پیروزی چه معنایی دارد و برای رسیدن به نتایج بزرگ نیاز به فداکاری است. فکر می کنم که این تیم پتانسیل بزرگی دارد."

احتمال قهرمانی اسکودتو پس از گذشت بیش از یک دهه؟

"هرگز چیزی را رد یا تکذیب نکردیم، اما نظر فعلی من این است که هدف اولیه ما باید این باشد که نسبت به فصل گذشته امتیازات بیشتری کسب کنیم. این که در هر بازی طوری به میدان برویم که انگار سرنوشت ساز است و در پایان ببینیم چه خواهد شد."

اهمیت انجام یک بازی در طول هفته و فواید آن برای تیم؟

"این که در بین هفته درگیر بازی‌های دیگری نباشیم این فرصت را به ما می دهد تا کارهای هدفمندی انجام بدهیم و بازیکنان استراحت بیشتری داشته باشند. همراه با آکادمی میلان افتخار می کنیم که بخشی از اکسپو 2020 دوبی هستیم و تجربیات و ارزش‌های باشگاه‌مان را در دسترس کودکان محلی قرار می دهیم."

نظر شما در مورد شهر دوبی و تجربه بین المللی در مدیریت میلان؟

"تصوری که داشتیم این بود که دور تا دور من از ساختمان‌هایی ساخته شده باشد که دائماً در حال تغییر هستند و در مکان‌هایی هستم که در آن زمان و مکان هیچ محدودیتی ندارند. این کاری بود که تمام اعضای باشگاه ما با آن درگیر بودند. مدیریت الیوت ما را در موقعیتی قرار داد که بتوانیم به بهترین شکل ممکن کار کنیم، در حالی که همه ما از حضور ایوان گازیدیس مدیرعامل باشگاه و چشم اندازهای بین المللی او نیز بهره مند شدیم."

رابطه بسیار قدرتمند شما با پائولو مالدینی مدیر باشگاه؟

"به اندازه کافی خوش‌شانس هستم که هر روز فرصت صحبت روزانه با او را داشته باشم. او یک منبع و مرجع ضروری برای باشگاه محسوب می شود و همیشه در صحبت هایم گفته ام که بسیار خوش شانسم که سرمربی گروه بزرگی از بازیکنانی هستم که ارزش های این باشگاه را به خوبی می دانند. ما سعی داریم تا برگ جدیدی در تاریخ میلان بنویسیم."

احساس شما از بودن در فضای میلان چگونه بود؟

"تنها پس از گذشت چند روز در میلان، چیزی را احساس کردم که قبلا در هیچ جایی احساس نکرده بودم. احساس بودن در خانه و این چیزی است که میلان برای من معنا دارد؛ خانه. فشار بخشی از کار من است اما هم‌چنین یک انگیزه برای من محسوب می شود؛ به این دلیل که یادم می اندازد می توانم همیشه بهتر کارم را انجام بدهم. در طول یک ماجراجویی ممکن است با لحظاتی روبرو شوید که حرکات شما کند شود اما مهم ترین چیز این است که هرگز تسلیم نشوید و ادامه بدهید."

اهمیت هواداران روسونری برلی این تیم؟

"هدف ما خوشحال کردن هواداران است. دلیل بازی کردن ما آن ها هستند. خوشبختیم که چنین حمایت فوق العاده ای از سوی آن ها داریم و هرگز از تشکر کردن آن ها دست نمی کشیم، چرا که عشق و علاقه آن ها همیشه به ما منتقل شده است."

9404