رسمی؛ قرارداد استفانو پیولی با میلان تا 2022 تمدید شد

رسمی؛ قرارداد استفانو پیولی با میلان تا 2022 تمدید شد

خبرگزاری فوتبالی - باشگاه میلان رسما تایید کرد که رالف رانگنیک سرمربی این تیم نخواهد شد و روسونری قرارداد استفانو پیولی را تا 2022 تمدید می‌کند.

به گزارش فوتبالی، باشگاه آث میلان به طور رسمی اعلام کرد که با استفانو پیولی برای تمدید قرارداد تا ژوئن 2022 به توافق رسیده است. باشگاه میلان پس از پیروزی 2 بر 1 مقابل ساسولو این خبر را منتشر کرد.  چند ساعت پس از اینکه وکیل رانگنیک اعلام کرد که این مربیِ آلمانی هدایت روسونری را بر عهده نخواهد گرفت، باشگاه میلان به طور رسمی خبر تمدید قراردادِ پیولی را اعلام کرد. رانگنیک کنترلِ کاملی بر باشگاهِ میلان می‌خواست، مسئله‌ای که در فوتبال ایتالیا پذیرفته شده نیست. به نقل از باشگاه میلان دلیل شکست مذاکرات با رانگنیک، خواسته‌های او بوده است.

ابقای پیولی به این معنا است که پائولو مالدینی نیز همچنان به کار خود به عنوان مدیر ورزشی میلان ادامه خواهد داد. مربی ایتالیایی پس از قرنطینه هنوز شکستی را تجربه نکرده و در 9 بازی 7 برد و 2 تساوی داشته است. هاکان چالهان‌اوغلو و زلاتان ابراهیموویچ، به طور علنی خواستار ابقای او بودند.

به نقل از کوریره دلا سرا، قرارداد جدید پیولی یک پیش‌شرط دارد، و آن‌هم این است که در صورتی که میلان فصل آینده در جمع چهار تیم برتر سری آ قرار نگیرد، قرارداد جدید فسخ خواهد شد.

1470