آخرین وضعیت 4 بازیکن مصدوم میلان در آستانه دیدار حساس با ناپولی

آخرین وضعیت 4 بازیکن مصدوم میلان در آستانه دیدار حساس با ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی میلان می تواند برای بازی حساس یکشنبه شب آینده برابر ناپولی روی سه بازیکن مصدوم مهم خود حساب کند ولی شرایط یکی از مصدومین برای تقابل با ناپلی ها چندان مساعد نیست.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه توتو اسپورت چاپ تورین و همچنین رسانه‌ی میلان نیوز ایتالیا، نگرانی هایی وجود دارد که در حال حاضر میلان به وضوح در همان سطحی که اوایل فصل ارائه می داد، بازی نمی کند و مصدومیت های سریالی، خستگی های مستمر و... بر روی این موضوع تاثیرگذار بوده اند. با این حال، نشریه توتو اسپورت در شماره‌ی صبح امروز خود چنین عنوان می کند که اولیویه ژیرو دوران درمان خود را سپری کرده و برای دیدار با ناپولی در دسترس خواهد بود.

رافائل لیائو که در بازی برابر سالرنیتانا آسیب دید، امروز تحت آزمایشات جدید پزشکی قرار گرفته تا وضعیت این بازیکن پرتغالی برای رسیدن به بازی یکشنبه شب با ناپلی ها بررسی شود؛ اما نتایج بررسی های امروز نشان می دهد در حالی که ژیرو شانس بالایی برای رسیدن به بازی یکشنبه شب دارد، اما به نظر می رسد رافائل لیائو شانس بسیار کمی برای رسیدن به این بازی داشته باشد.

همچنین داویده کالابریا که از مدت ها قبل نتوانسته روسونری را همراهی کند، به احتمال فراوان در تاریخ بیست و دوم دسامبر در بازی برابر امپولی می تواند برای میلان به میدان برود.

در سوی دیگر، انتظار می رود تا آنته ربیچ در ژانویه به تمرینات تیمی اضافه شود، نه قبل از آن. بنابراین روسونری می تواند در بازی ششم ژانویه برابر آ اس رم، روی این وینگر کروات خود حساب کند.

9404