بررسی نقل و انتقالات روسونری/ خرید بعدی میلان کیست؟

بررسی نقل و انتقالات روسونری/ خرید بعدی میلان کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی - بین تیم های لیگ سری A ایتالیا، میلان تاکنون بیشترین هزینه ها را در بازار نقل و انتقالات انجام داده است اما روسونری همچنان در حال مذاکره برای آوردن چهره های جدیدتر به سن سیرو با اولویت نیکولا ولاشیچ در صدر لیست خرید خود است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فوتبال ایتالیا، باشگاه آث میلان ایتالیا تاکنون بیش از 60 میلیون یورو برای خریدهای جدید خود مثل براهیم دیاز، اولیویه ژیرو و فوده بالو توره که به این باشگاه پیوسته اند، سرمایه گذاری کرده است؛، در حالی که قراردادهای قرضی برخی از بازیکنان خود مانند ساندرو تونالی و فیکایو توموری را نیز دائمی کرده اند. با این حال، روسونری هنوز هم اهدافی در بازار نقل و انتقالات این فصل دارد زیرا استفانو پیولی به بازیکنی برای جایگزینی هاكان چالهان اوغلو كه به عنوان بازیکن آزاد به اینتر پیوست، نیاز دارد.

نیکولا ولاشیچ از تیم فوتبال زسکا مسکو روسیه، هدف بعدی روسونری در بازار نقل و انتقالات است. طبق گزارش رسانه ها، روسونری 5 میلیون یورو برای انتقال قرضی این بازیکن تا پایان فصل با گزینه خرید قطعی 20 میلیون یورویی به علاوه آپشن ها پیشنهاد داد اما باشگاه روسی این پیشنهاد میلانی ها را رد کرده است. باشگاه زسکا حداقل 30 تا 35 میلیون یورو برای ولاشیچ ارزش گذاری کرده است؛ بنابراین آن ها انتظار دارند که پیشنهادی بالاتر از سن سیرو داشته باشد.

باشگاه میلان همچنان برای تمدید قرارداد فرانک كسیه نیز در حال مذاكره با مدیر برنامه این بازیکن است. قرارداد کسیه در پایان ماه ژوئن 2022 منقضی می شود و پس از خروج جیجیو دوناروما و چالهان اوغلو به عنوان بازیکن آزاد، تمدید قرارداد کسیه برای روسونری به اندازه امضای قرارداد با یک بازیکن جدید ارزش دارد.

9404