با اعلام رسمی باشگاه میلان، اولیویه ژیرو به این تیم ایتالیایی پیوست

با اعلام رسمی باشگاه میلان، اولیویه ژیرو به این تیم ایتالیایی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - اولیویه ژیرو، مهاجم فرانسوی تیم فوتبال چلسی انگلیس رسما به تیم آث میلان ایتالیا ملحق شد.

به گزارش فوتبالی، از مدت ها قبل مشخص بود که اولیویه ژیرو، مهاجم ملی پوش فرانسوی باشگاه چلسی انگلستان فصل پایانی حضور خود در چلسی را پشت سر می گذارد؛ در این بین چند تیم لیگ برتری به جذب ژیرو علاقمند بودند اما از همان ابتدا گفته شد که باشگاه چلسی ترجیح می دهد این بازیکن را به رقبای خود در لیگ برتر انگلیس نفروشد و همین اتفاق نیز رخ داد. مهاجم فرانسوی دیروز به میلان رسید و امروز پس از گذراندن تست‌ های پزشکی باشگاه ایتالیایی، رسما به عنوان خرید جدید روسونری معرفی شد.

باشگاه چلسی انگلیس از این انتقال مبلغ دو میلیون یورو دریافت خواهد کرد. یک میلیون یورو به عنوان پیش پرداخت و یک میلیون یور نیز به عنوان پاداش که شرایطی نظیر تعداد بازی هایی که برای روسونری انجام خواهد داد و همچنین صعود به لیگ قهرمانان اروپا و... در آن دخیل خواهد بود. اولیویه ژیرو در انتهای فصل قبل بازیکن آزاد بود ولی مدیران اقتصادی و آینده نگر تیم فوتبال چلسی در ماه آوریل بند تمدید خودکار قرارداد او را فعال کرده بودند تا از جدایی اش به عنوان بازیکن آزاد جلوگیری کنند و این تیم انگلیسی از این انتقال منفعت اقتصادی نیز کسب کند.

گفتنی است این مهاجم فرانسوی اگر چه که در ماه های آخر حضورش در تیم چلسی اغلب به عنوان یک بازیکن نیمکت نشین به کار گرفته می شد، ولی همراه با تیم آبی پوش لندنی در سال گذشته موفق شده بود به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند و در عرصه ملی نیز همراه با تیم ملی فوتبال فرانسه توانست به مقام قهرمانی جام جهانی 2018 که در کشور روسیه برگزارشده بود برسد.

9404