صحبت‌های سرمربی چلسی در مورد اهداف نقل و انتقالاتی این تیم

صحبت‌های سرمربی چلسی در مورد اهداف نقل و انتقالاتی این تیم

پایگاه خبری فوتبالی- انزو مارسکا سرمربی ایتالیایی چلسی در کنفرانس خبری پیش از دیدار مقابل منچسترسیتی در مورد اهداف نقل و انتقالاتی این روزهای آبی‌ها صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، عصر یکشنبه و در اولین هفته رقابت‌ها لیگ برتر انگلیس دو تیم چلسی و منچسترسیتی به میزبانی چلسی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. انزو مارسکا سرمربی چلسی در کنفرانس خبری پیش از بازی در مورد وضعیت تیم و اهداف نقل و انتقالاتی مانند ژائو فلیکس و ویکتور اوسیمن صحبت کرد‌.

سرمربی ایتالیایی گفت: من ترجیح می‌دهم در مورد بازیکنانی که در حال حاضر با ناپولی و اتلتیکو مادرید قرارداد دارند صحبتی نکنم. باشگاه می‌داند و من نیز می‌دانم چه فکر و برنامه‌ای داریم، پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات می‌توانیم چند بازیکن دیگر نیز جذب کنیم.

مارسکا در مورد احتمال حضور پدرو نتو و اولین تجربه او با پیراهن چلسی در بازی روز یکشنبه گفت: او از لحاظ فیزیک آمادگی کامل دارد اما از لحاظ فنی هنوز با تیم هماهنگ نشده است. ما می‌توانیم او را از ابتدا به زمین بفرستیم و یا به عنوان یار تعویضی و هنوز برای این موضوع تصمیمی نگرفتیم.

چلسی در حالی فصل جدید لیگ برتر انگلیس را آغاز خواهد کرد که در ترکیب خود بیش از ۴۰ بازیکن دارد و آبی‌ها قصد دارند تا پایان پنجره تابستانی، این تعداد را به نزدیک ۳۰ برسانند و باید منتظر حضور فعال آن‌ها تا لحظات پایانی نقل و انتقالات ماند.

۱۴۲۸