رسمی؛ انزو مارسکا به عنوان سرمربی جدید چلسی معرفی شد

رسمی؛ انزو مارسکا به عنوان سرمربی جدید چلسی معرفی شد

پایگاه خبری فوتبالی- انزو مارسکا سرمربی ایتالیایی با امضای قراردادی به چلسی پیوست.

 به گزارش فوتبالی، انزو مارسکا سرمربی موفق تیم لسترسیتی که در فصل گذشته توانست با این تیم قهرمان چمپیونشیپ انگلیس شود و روباه‌ها رو دوباره به لیگ برتر انگلیس برگرداند، با امضای قراردادی ۵ ساله با قابلیت تمدید یک سال به چلسی پیوست.

 سرمربی ایتالیایی پس از امضای قرارداد با چلسی گفت: پیوستن به تیم چلسی که یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های دنیاست برای هر مربی رویایی است. من از حضور در این تیم بسیار هیجان زده‌ام و مشتاقانه منتظر همکاری با یک گروه از بازیکنان و کارکنان با استعداد هستم. ما اینجا هستیم تا تیمی را توسعه دهیم که فرهنگ باشگاه را ادامه دهد و باعث افتخار هواداران شود.

 انزو مارسکا سابقه حضور در کادر فنی سویا و منچسترسیتی را دارد. او اولین تجربه جدی خود را به عنوان سرمربی در تیم پارما داشت و پس از آن در تابستان سال گذشته به تیم سقوط کرده لسترسیتی پیوست و تنها پس از یک فصل توانست با قهرمانی در رقابت‌های چمپیونشیپ این تیم را به لیگ برتر انگلیس برگرداند.

 سرمربی ایتالیایی در ۵۳ بازی که هدایت روباه‌ها را به عهده داشت آمار ۳۶ برد، ۴ مساوی و ۱۳ باخت را ثبت کرد و حالا جانشین مائوریسیو پوچتینو در چلسی می‌شود و قصد دارد به روند رو به رشد خود به عنوان سرمربی ادامه دهد و با آبی‌های لندن به موفقیت برسد.

۱۴۲۸