تمجید اسطوره چلسی از عملکرد انزو مارسکا

تمجید اسطوره چلسی از عملکرد انزو مارسکا

پایگاه خبری فوتبالی- جیان ‌فرانکو زولا، اسطوره ایتالیایی چلسی از عملکرد هموطنش روی نیمکت آبی‌های لندن ستایش کرد.

به گزارش فوتبالی، جیان ‌فرانکو زولا، ستاره بزرگ سابق باشگاه چلسی گفت که چلسی تحت هدایت انزو مارسکا سرمربی ایتالیایی، در مسیر درستی حرکت می‌کند؛ زیرا این تیم پس از ۷ بازی در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

زولا که بین سال‌های 1996 تا 2003 برای چلسی بازی کرد و دو جام حذفی، یک جام اتحادیه و یک جام یوفا را برد، از هموطنش برای عملکرد خوب در استمفوردبریج حمایت کرد اما گفت که کسب جام سخت‌تر از همیشه خواهد بود.

زولا که یکی از محبوب‌ترین بازیکنانی است که تا به حال در چمن استمفوردبریج درخشیده، روز گذشته به خبرنگاران گفت: «مارسکا تحت فشار برای کسب جام‌ها است. تیم او بسیار خوب است، اما بسیار جوان است و باید پیشرفت کند.تا اینجای فصل، وی خیلی خوب کار کرده و من واقعاً آرزو دارم که بتواند موفق شود. مارسکا به دلیل رقابت در انگلیس کار سختی خواهد داشت».

مارسکا هفتمین سرمربی ایتالیایی در تاریخ چلسی هست. از زمانی که گروه مالک آمریکایی یعنی تاد بولی باشگاه را در سال 2022 از رومن آبراموویچ خریداری کرد، دوره‌ای از آشفتگی در چلسی وجود داشته است.

از زمان مالکیت تاد بولی، ۵ سرمربی روی نمیکت آبی‌های لندن نشسته‌اند و بیش از 30 بازیکن به صورت دائمی با باشگاه قرارداد بسته‌اند.

با این حال، زولا گفت که مارسکا 44 ساله می‌تواند در چلسی موفق شود.

وی در ادامه صحبت‌هایش گفت ساختار باشگاه در جای خود است و تیم در روند درستی قرار دارد. اکنون کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد زیرا سطح رقابت‌ها بسیار بالا است.

۱۰۳۳