توصیه انزو مارسکا با ستاره جوان چلسی

توصیه انزو مارسکا با ستاره جوان چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- انزو مارسکا یک توصیه‌ به ستاره چلسی، کول پالمر، ارائه داد تا این بازیکن تیم ملی انگلیس بتواند فرم عالی فصل گذشته خود در استمفوردبریج را تکرار کند.

 به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل این بازیکن انگلیسی با گلزنی‌های خود نظر هواداران آبی های لندن را جلب کرد و در ۴۵ حضور خود در تمام رقابت‌ها، ۲۵ بار گل زد تا بعد از انتقال غیر منتظره‌ از منچسترسیتی یکی از موثرترین ستاره های چلسی باشد. او توسط گرت ساوت‌ گیت به تیم ملی انگلیس دعوت شد و با زدن گل در فینال جام ملت های اروپا مقابل اسپانیا، اعتبار خود را بیشتر کرد. پالمر در دو بازی ابتدایی لیگ برتر انگلیس در فصل‌ جدید بسیار تأثیرگذار بوده و در پیروزی چلسی در برابر ولورهمپتون ، با یک گل و سه پاس گل نقش کلیدی ایفا کرد.

هرچند انزو مارسکا اشاره کرد که تکرار همان سطح از عملکرد فصل گذشته کار آسانی نیست، اما این مربی می‌خواهد این ستاره جوان به لذت بردن از فوتبال ادامه دهد و تحت فشار لیگ برتر انگلیس قرار نگیرد. مارسکا در این باره گفت: "من از عملکرد کول پالمر بسیار تحت تأثیر قرار گرفته‌ام، حتی با اینکه سال‌ها او را به خوبی می‌شناسم. هرگز آسان نیست که همان تعداد گل و پاس گل‌ها را مانند سال گذشته تکرار کرد، اما مهم‌ترین چیز برای کول این است که از فوتبال لذت ببرد، آرامش داشته باشد و تحت فشار قرار نگیرد. او باید از تمرین هر روز لذت ببرد و سپس تعداد بیشتر گل‌ها و پاس گل‌ها قطعاً خواهند آمد."

۱۰۰۹