ستاره سابق چلسی امیدوار به آینده آبی‌ها با انزو مارسکا

ستاره سابق چلسی امیدوار به آینده آبی‌ها با انزو مارسکا

پایگاه خبری فوتبالی- سسک فابرگاس، ستاره سابق تیم چلسی به آینده این تیم با انزو مارسکا، سرمربی ایتالیایی آبی‌های لندن امیدوار است.

به گزارش فوتبالی، انزو مارسکا، سرمربی سابق لسترسیتی و دستیار سابق منچسترسیتی جانشین مائوریتسیو پوچتینو در چلسی شد. پوچتینو با این‌که در پایان فصل نتایج خوبی به دست آورده بود، اما در نهایت نتوانست نظر مثبت مدیران باشگاه را جلب کند و نتایج ضعیف شیرهای شهر لندن در اوایل فصل سران باشگاه انگلیسی را قانع کرد تا او را برکنار کنند.

انزو مارسکا فصل گذشته در رقابت‌های چمپیونشیپ با لسترسیتی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و توانست روباه‌ها را مقتدرانه به‌عنوان قهرمانی برساند و این تیم را به لیگ برتر انگلیس برگرداند. او پیش از آن در کنار پپ گواردیولا در تیم منچسترسیتی فعالیت داشت و ایده‌های تاکتیکی خود را معمولا از سرمربی اسپانیایی سرشناس دنیای فوتبال الگو می‌گیرد.

سسک فابرگاس، ستاره سابق تیم‌های آرسنال، چلسی و بارسلونا در خصوص آینده چلسی با انزو مارسکا گفت: «پیش از او ما زیدان و گواردیولا را دیده بودیم که بدون تجربه توانستند دست به کارهای بزرگی بزنند. یکی سه قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد و دیگری سه‌گانه را به دست آورد. مارسکا تیم خوب و آماده‌ای در اختیار خواهد داشت، مجموعه‌ای از بازیکنانی که انگیزه زیادی برای رسیدن به موفقیت دارند و از نظر بدنی فوق‌العاده هستند.»

فابرگاس در ادامه گفت: «من فکر می‌کنم که مارسکا نیاز به زمان دارد. او یک مربی جوان است که تا به حال خیلی خوب کار کرده است. سبک بازی او خاص است. امیدوارم که برای حضور در چلسی برنامه داشته باشد.»

1428