نبرد پاری سن ژرمن و موناکو برسر سسک فابرگاس

نبرد پاری سن ژرمن و موناکو برسر سسک فابرگاس

سایت رسمی فوتبالی- روزنامه اکیپ در شماره روز جمعه اش به این نکته اشاره کرده که سران دو باشگاه فرانسوی تمایل زیادی به جذب سسک فابرگاس بازیکن اسپانیایی باشگاه چلسی دارند.

هدف سران پی.اس.جی از به خدمت گرفتن فابرگاس، این است  تا او را جانشین آدرین رابیو در ترکیب تیمشان کنند. چرا که رابیو دیریازود تیم پاریسی را ترک خواهد کرد و این جدایی ممکن است در بازار تابستانی و یاحتی بازار زمستانی اتفاق بیفتد و آنچه مسلم است این است که توماس توخل در ماه های آتی حسابی روی رابیو باز نخواهد کرد.

گزینه های دیگر پیش روی پاری سن ژرمن، ادریسا گویه (اورتون) و فابینیو (لیورپول) هستند. از سوی دیگر سران موناکو هم قصد دارندتا خط میانی تیمشان را با جذب یک بازیکن باتجربه تکمیل کنند و تیری آنری سسک فابرگاس را گزینه ایده آلی برای تیمش می بیند. او در طول سالهای 2004 تا 2007 در آرسنال با فابرگاس همبازی بوده و شناخت خوبی از این بازیکن اسپانیایی دارد.

شرایط سسک فابرگاس در چلسی چندان دلنشین نیست. چون او جایگاهی در ترکیب اصلی تیم ساری ندارد و در 13 بازی برای این تیم به میدان رفته و یک گل زده و دو پاس گل داده. قرارداد کنونی سسک فابرگاس 31 ساله با چلسی در روز 30 ژوئن 2019 به اتمام می رسد.

6363