طعنه انزو مارسکا به کادر فنی پیشین باشگاه چلسی

طعنه انزو مارسکا به کادر فنی پیشین باشگاه چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی جدید باشگاه چلسی نسبت به شرایط دفاعی فصل گذشته تیم از کادر فنی قبلی باشگاه انتقاد کرد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی میل انزو مارسکا سرمربی ایتالیایی جدید آبی های لندن مائوریسیو پوچیتنو سرمربی آرژانتینی فصل گذشته این باشگاه را مقصر مشکلات دفاعی چلسیِ زیر نظر خود می‌داند. انزو مارسکا در این باره گفت که او هنوز تلاش میکند فلسفه‌ی پوچتینو را از ذهن بازیکنان خود خارج کند چون این مربی نمیخواهد خط دفاع تیم او با چنین شکلی بازی کنند.

انزو مارسکا در همین رابطه در مصاحبه ای به خبرنگاران گفت : "ما در خلق موقعیت گل در اکثر بازی ها خوب هستیم و در این مورد الگوهایی که میخواهم شکل گرفته است. مشکل ما در فاز دفاعی تیم است که این فقط ربطی به خط دفاع ندارد بلکه به کل تیم مرتبط است. این نکته ای است که ما از روز اول در فکر برطرف کردن آن بودیم اما متاسفانه از فصل گذشته این تفکر دفاعی مناسب در تیم ما وجود ندارد و باید این شرایط را بهبود دهیم."

یکی از دلایلی که مدیران چلسی انزو مارسکا را به عنوان سرمربی چلسی انتخاب کردند باور آن‌ها به ثبات و قدرت مارسکا در ساخت یک ساختار و سیستم دفاعی قدرتمند بود که در بازی های دوستانه این اتفاق رخ نداده اما تا آغاز رقابت های لیگ برتر انگلیس این شرایط باید بهبود پیدا کند.

۱۰۰۹