هدف نقل و انتقالاتی منچستریونایتد در تیررس چلسی

هدف نقل و انتقالاتی منچستریونایتد در تیررس چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- میلوش کرکز، مدافع مجارستانی بورنموث مورد توجه چلسی قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، چلسی قصد دارد برای جذب میلوش کرکز، مدافع بورنموث با منچستریونایتد رقابت کند. کرکز 20 ساله در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر انگلیس عملکرد خوبی برای گیلاس‌ها داشته و توجه باشگاه‌های بزرگ جزیره را به خود جلب کرده است.

این مدافع چپ در این فصل در فرم خیلی خوبی قرار داشته است. به گزارش نشریه میرر، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی آبی‌ها، به دنبال جذب این ملی‌پوش مجارستانی است زیرا او قصد دارد فصل آینده یک بازسازی اساسی در خط دفاعی چلسی داشته باشد.

منچستریونایتد اما جذب این مدافع را برای چلسی دشوار خواهد کرد، چون آن‌ها نیز همچون آبی‌های شهر لندن به این بازیکن علاقه‌مند هستند.

بورنموث فصل گذشته با مبلغ 15.5 میلیون پوند این بازیکن را از آلکمار هلند به خدمت گرفت و حالا این فرصت را دارد تا کرکز را با مبلغی بیش از چیزی که هزینه کرد، به فروش برساند.

پست دفاع چپ یکی از نقاط ضعف ترکیب چلسی در این فصل است. بن چیلول، مدافع انگلیسی شیرهای لندن از زمانی که از لسترسیتی به چلسی پیوست، مدام درگیر مصدومیت‌های پی‌درپی بوده است. او اگر اسیر مصدومیت‌ها نشود، می‌تواند مهره تاثیرگذاری برای چلسی باشد.

مارک کوکوریا، دیگر مدافع چپ چلسی نیز در حد انتظار ظاهر نشده و احتمالا در تابستان امسال به فروش می‌رسد. به همین خاطر، مدیران چلسی قصد دارند یک بازیکن باکیفیت در این پست به خدمت بگیرند.

چلسی یان ماتسن را هم در فصل آینده در اختیار خواهد داشت؛ بازیکنی که در حال حاضر به صورت قرضی در بروسیا دورتموند بازی می‌کند.

1428