استفانو پیولی سرمربی فصل آینده‌ میلان خواهد ماند؟

استفانو پیولی سرمربی فصل آینده‌ میلان خواهد ماند؟

خبرگزاری فوتبالی - با وجود اینکه باشگاه میلان پیگیری هایی را برای انتخاب رالف رانگنیک به عنوان سرمربی انجام داده بود اما به نظر می‌رسد استفانو پیولی همچنان برای ادامه مربیگری در میلان شانس داشته باشد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسید که رالف رانگنیک آماده‌ است تا هدایت میلان را در دست بگیرد و جایگزینِ مربی ایتالیایی شود اما کوریره دلا سرا ادعا کرده است که تا وقتی که سرمربی آلمانی قراردادی را امضا نکرده باشد، شانس ابقای پیولی وجود دارد و این احتمال اکنون قوی تر از همیشه است.

استفانو پیولی پس از قرنطینه با روسونری 8 بازی بدون شکست را پشت سر گذاشته است که بهترین نتیجه برای خروج از فشار ها به شمار می‌رود، بنابراین به نظر نمی‌رسد که حداقل تا پایان  فصل 2019/20 میلان دست به تغییر سرمربی‌اش بزند. همچنین پیولی تحت حمایت کامل رختکن قرار دارد و تغییرش در این مرحله غیر منطقی است، اما برای فصل آینده هنوز چیزی مشخص نیست. میلان اکنون در جایگاه ششم سری آ قرار دارد و در تلاش است تا بتواند سهمیه‌ی لیگ اروپا را برای فصل آینده بدست بیاورد. شاگردان مربی ایتالیایی باید در ادامه مسیرشان در لیگ ایتالیا با ساسولو، آتلانتا، سمپدوریا و کالیاری روبرو شوند.

گفتنی است که استفانو پیولی از سال 2019 هدایت میلان را برعهده دارد. او پیش از میلان بین سال های 2017 تا 2019 سرمربی فیورنتینا بود.

1470