مدیر میلان: استفانو پیولی، انتخاب اول من بود

مدیر میلان: استفانو پیولی، انتخاب اول من بود

خبرگزاری فوتبالی - ایوان گازیدیس، مدیر اجرایی میلان، پس از تمدید قرار داد با استفانو پیولی تا 2022 از این تصمیم ابراز رضایت کرده است.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته رسما خبر تمدید قرار دادِ استفانو پیولی تایید شد و تمام شایعاتی که پیرامون آمدن رانگنیک به میلان مطرح بود از اساس تکذیب شد. گازیدیس در این باره گفت :" همانطور که قبلا چندین بار گفته‌ام، استفانو پیولی تنها گزینه‌ی من برای پیشرفت و رشدِ میلان در آینده بود. البته من به عنوان مدیر میلان وظیفه دارم تا تمام گزینه‌های مناسب را برای باشگاه بررسی کنم اما رابطه‌ی فوق‌العاده‌ای با استفانو دارم و او یک حرفه‌ای تمام عیار است، یک رهبر واقعی است و گزینه‌ی مناسبی برای هدایت میلان به شمار می‌رود."

ایوان گازیدیس در ادامه درباره‌ی مذاکرات با سایر گزینه‌ها گفت :" در گذشته با سایر گزینه‌های احتمالی در تماس بوده‌ام. اما به نظرم شایعاتِ زیادی در رسانه‌ها وجود داشته باشد. ما هرگز با هیچ مربیِ دیگری به غیر از استفانو پیولی توافق نکردیم. هرگونه توافقی را تکذیب می‌کنم. تکرار می‌کنم هیچ توافقی با گزینه‌های احتمالی صورت نگرفت. پیولی اولین انتخاب من به عنوان سرمربی است و خوشحالم که می‌توانیم از توانایی های او برای پروژه‌ای که در آینده داریم بهره ببریم. اکنون باید تمرکز خود را روی تمام کردن این فصل، به بهترین شکل ممکن بگذاریم و بعد از آن به خوبی خود را برای فصل آینده آماده کنیم."

1470