کلاف سردرگم نکونام و سمیعی؛ سکوت مدیریت و لحظه‌شماری برای برکناری و اخراج!

کلاف سردرگم نکونام و سمیعی؛ سکوت مدیریت و لحظه‌شماری برای برکناری و اخراج!

پایگاه خبری فوتبالی- اتفاقاتی در استقلال افتاده که نشان می دهد جواد نکونام به پایان خود در استقلال نزدیک شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این سرمربی از سمت خود برکنار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، فرهاد مجیدی اصلی‌ترین گزینه مدیریت استقلال برای جانشینی جواد نکونام است و طبق شنیده‌ها آبی‌ها با سرمربی قهرمان بر سر میز مذاکره هم نشسته‌‌اند.

خبر مذاکره با مجیدی را نه باشگاه استقلال، بلکه نزدیکان جواد نکونام تکذیب کردند و همین موضوع کافی بود تا احتمال اخراج او بیش از پیش به واقعیت نزدیک باشد.

نکونام که باتوجه به نتایج اخیر و البته رفتار عجیب خود عرصه را تنگ می‌دید، در یک اقدام بی‌سابقه جای اینکه هجومی برخورد کند، یک مصاحبه نرم انجام داد اما این مصاحبه جایی در کانال رسمی آبی‌ها نداشت و از سوی یک خبرگزاری منتشر شد.

از طرفی دیگر، خبر مذاکره با فرهاد مجیدی و برکناری جواد نکونام از سوی باشگاه استقلال به صورت آشکار تکذیب نشده تا همه تلقی کنند نکونام درحال سپری کردن لحظات آخر خود در جمع آبی‌هاست.

واقعیت این است که باشگاه استقلال مشخصا نه علاقه‌ای به حمایت از نکونام دارد و نه می‌خواهد برکناری او را تکذیب کند.

طبق شنیده‌ها، فرشید هاشم سمیعی مدیرعامل استقلال به جواد نکونام اعلام کرده از تغییرات بی‌خبر بوده و هلدینگ خلیج فارس مسئول مذاکره با گزینه‌های دیگر است! تا نکونام عصبانی شود و وینگر بوسنیایی را اخراج کند! 

به هر روی سمیعی در ابعاد رسانه‌ای هیچ حمایتی از نکونام نکرده و گذر زمان ثابت می‌کند او بی‌خبر بوده یا نه.

۵۷۹۳